Παροχές Υποστήριξης
H λογική λέει μένουμε σπίτι, με τη φροντίδα της nrg και τη σιγουριά της Motor Oil.
Στην nrg φροντίζουμε την ενέργεια του σπιτιού σας και σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο, και σας υποστηρίζουμε για όλο το Απρίλιο με:
- 5% επιπλέον Έκπτωση στο Ηλεκτρικό Ρεύμα
- 5% επιπλέον Έκπτωση στο Φυσικό Αέριο
- 10% Έκπτωση στους δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολόγιου (ΚΟΤ) και τους Ευάλωτους Πελάτες
- 5€ έκπτωση για ενεργοποίηση e-bill στο my nrg
- Μηδενισμός της εγγύησης με πάγιο εντολή, και με παράλληλη επιμήκυνση της προθεσμίας για το χρόνο ενεργοποίησής της, από έναν σε δύο μήνες
Αναλυτικές λεπτομέρειες για όλες τις παροχές υποστήριξης μπορείτε να βρείτε εδώ (link σε όρους)
Παράλληλα, υποστηρίζοντας έμπρακτα το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χώρας, ο Όμιλος Motor Oil προχώρησε ήδη σε δωρεά 50 αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας προς το Υπουργείο Υγείας, για να ικανοποιηθούν οι αυξημένες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας των νοσοκομείων της χώρας, εξοπλίζοντας αντίστοιχες κλίνες.
Οι συγκεκριμένοι αναπνευστήρες είναι κατάλληλοι για την εντατική θεραπεία ενηλίκων, παιδιών και νεογνών και η διάρκεια ζωής τους ξεπερνά τα 10 έτη. Μελέτες έχουν δείξει πως η χρήση τους από άτομο που εμφανίζει ήπια συμπτώματα, όχι μόνο αυξάνουν τις πιθανότητες να περάσει ήπια την νόσο, αλλά και να θεραπευτεί τελείως.
Δείτε περισσότερα για τη δωρεά εδώ
παροχες στήριξης
Η λογική λέει.. απομακρυσμένη επικοινωνία με πρότυπη εξυπηρέτηση
Στην nrg λειτουργούμε πλήρως και 100% απομακρυσμένα, ενώ το σύνολο των υπηρεσιών μας βρίσκονται στη διάθεση των πελατών μας με τους ακόλουθους τρόπους:
1. Τηλεφωνικό κέντρο nrg 18101 (ή εναλλακτικά στο 2111032132), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
2. Εφαρμογή mynrg.gr για την πλήρη διαχείριση της παροχής σας από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο
3. nrg.gr, με 6 τρόπους επικοινωνίας, και ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 - 19:00
Συγκεκριμένοι τρόποι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης για το nrg.gr:
• Click to call
• Live Chat
• Messenger chat
• Φόρμα επικοινωνίας
• Online πληρωμή του λογαριασμού σας
• Online αίτηση αλλαγής παρόχου
4. Μέσω e-mail στο [email protected]
5. Μέσω των επίσημων σελίδων της nrg στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Social Media) με ωράριο ανταπόκρισης Δευτέρα – Κυριακή, 10:00 - 22:00 και συγκεκριμένα:
• facebook
• instagram